sooner or later you know I'll be dead

2008-09-14, 20:29:26 / Kategori: Allmänt
Längtar redan tills nästa helg, duktigt Amanda, duktigt! (:
Ligger och kollar på hål i väggen tror jag det heter, har bara sett den japanska delen, men det va lätt roligare med svenska peeps. Så sjukt irriterande, jag vet att programledaren var med i ett barnprogram som jag kollade på när jag va liten, men kommer inte  på vilket program! Säkert typ Dr. Kosmos eller Bröderna Fluff haha..  Måste faktiskt erkänna att Björn är lite smågullig, inget för mig kanske (;

Det måste seriöst vara något fel på mig, jag är Hungrig och matsugen hela tiden (?) tur att man ska börja träna nu! Det är jag vråltaggad på! Har ju Sveriges sämsta hållning så ska fixa till det samtidigt! Men nu dags för badkarsmys! Mjau!
xoxo

KORVEN

DR. FUCKING MUGG OCH HEM TILL MIDGÅRD :')



2008-09-14, 21:24:14 URL: http://korvie.blogg.se/

amanda

JAFAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen, jag visste att det var något sånt!!!



2008-09-15, 01:29:02 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?