Trolla mig trött

2008-09-11, 02:51:14 / Kategori: Allmänt
Nej, jag har inte somnat än.. Det här börjar bli ett problem.. Sitter för tillfället vrålhungrig och pratar med en söt Hampus på msn och och ball Anders via sms, han har varit ute på Toxic, hade varit najs faktiskt, får ta och göra det snart! Det var ett tag sen jag såg honom faktiskt, knasigt det kan bli. Nu gick ju Hampus ut för att ta en cigg och det finns verkligen inga andra roliga på msn att prata med, eller så är dom skitroliga, bara att jag har ingen lust.. Försöker bara bli trött.. Så här är det för mig varje natt, sover fyra timmar sen är det skoldags! Inget bra finns det ju på tv heller, så sitter med MTV uppe.. Nu hör jag också att någon vaknade, skulle inte förvåna mig om personen drar ut bredbandssladden.. Men ska väl försöka sova nu, önska mig lycka till, det behövs! PUSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?