trött brudjävel!

2008-09-10, 20:41:55 / Kategori: Allmänt
Älvsjö idag.. Vad ska man säga? Var där från 10- 11.30 sen drog jag och Sandra till Farsta och käkade och kollade runt lite. Sedan tillbaka och så fick vi åka hem. Så behövde lite sällskap på tåget, Hildén fick bli offret, och jag babbla på som vanligt. Jag har faktiskt kommit på att jag pratar sjukt mycket! haha, men det är så det ska vara!

Kom hem, skulle ta en powernap i 30 minuter det blev två och en halvtimma. När mamma väckte mig lite försiktigt (jag är farlig att väcka när jag powernapar, mitt temperament har en tendens att komma fram..) Likabra att hon väckte mig, hade sjukaste, hemskaste drömmen. Men den kommer jag inte berätta om för det handlar om en som står mig ganska nära. Jag trodde ju seriöst att klockan va typ tio på kvällen, men nej klockan var halv sju..
Gick ner och käkade, sen var det dags att fortsätta med skolabetet, så nu är jag klar med det och ligger i sängen och kollar på tv. Chill Chill!

Redan onsdag, dags att tagga lite mer, snart lördag. Då jävlar kör vi!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?