SUNNY BITCH

2008-09-09, 19:00:24 / Kategori: Allmänt
Jag är ju så otroligt duktig på att Powernapa! Helt sjukt! Skulle man kunna vinna pris i det hade jag lätt vunnit!

Jag saknar Sunny Fucking Beach, fortfarande. Det går inte en dag utan att jag tänker på hur härligt vi hade det! Sitter fortfarande och snackar om det i skolan, undrar om något gick fel med alkoholhanteringen, folk börjar ju tröttna på att höra om Sunny Bitch haha, men det skiter jag fullständigt i. (: Det finns inte mycket mer jag kan säga än att VI ÅKER TILLBAKA, VÄNTA BARA!  Eller hur Jos?!

Ligger för tillfället i sängen, fortfarande nyvaken, somsagt sjukt bra på att powernapa! Orkar inte göra något annat ändå, så kan lika ligga här (: Känner nu också att det börja lukta äppelpaj, men är inte alls sugen och ska sluta äta allt sånt och börja ta träningen på allvar, börjar ordentligt med det nästa vecka, bäst för min smirnoff att hon är taggad! För det är minsann jag.

Slänger upp en bild från Sunny Bitch.



Haha, I just love it! Nu ska ni få höra.. Första kvällen jag och korven är på sunny beach, vafan vi satsar hårt, sjukt hårt.. Lite för hårt! Har aldrig varit så bakis i hela mitt liv som jag var dagen efter denna.. Det allra roligaste är att det är en halv bild på mig, och jag har Aldrig sett så full ut i hela mitt liv, just därför jag älskar bilden, för den är Dyngrak! Josefin, Sonny och randomgrabb verkar iaf må bra, börjar fundera om det där är precis före eller efter toaletten som korven inte klarade av att låsa för att brudjäveln va Dyngrak, men det är så det ska vara vettni! KLOCKRENT!

KORVEN

Hahha det var ju omöjligt att låsa den jäveln! SÅ jag stod och blockerade skiten istället. Grädden på moset: Det var ju lätt killtoan ;D



NEXT YEAR, OH DEAR



2008-09-09, 19:03:40 URL: http://korvie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?