let me die in your arms

2008-09-18, 23:28:49 / Kategori: Allmänt


Sjukt dålig video, men sjukt bra låt!!!! Den är gammal, men jag älskar den!

Ligger i sängen och kollar på amerikanska gladiatorerna(?) Inte världens roligaste.. Men men, funderar på att försöka sova snart, men vet inte.. Morgondagens planer är skolan, sen skulle jag träna men tror jag skiter i det.. Går och shoppar med mami ist! Slutar ju 14.00 imorgon så det ska bli skönt :) Behöver massa nya saker känns det som. Kvällsplanerna blir nog Loppan, Martin mfl! Cillendillen orkar ju inte pallra sig med, lite synd tycker jag.. Men hennes val, jag tycker om henne ändå :) Har nog planer att dra till ett speciellt ställe, men det tänker jag inte avslöja än, vi har ju våra stalkers haha! Jag är lite smårolig av mig tycker jag. Snart blir det Norgedags, taggad!! Komma till grabbarna ett tag och bara ha det sjukt kul! Sen kryssning, måste verkligen beställa nu känner jag!!!! Det är bara att tagga till! <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?