Välj en partner släck i lougen

2008-09-29, 18:17:15 / Kategori: Allmänt
Kom hem från stan för ett tag sen. Var med korven och även Amanda från klassen, satt på EH och fikade, gosigt! :) Imorgon är jag ledig, skönt, men hade hellre vilja varit ledig torsdag och fredag som vissa andra... men men, bättre än ingenting, right? Ikväll är det plugg som gäller och imorgon ska jag faktiskt fika med Amanda igen, goooos gos!! Ska även sova uuuuut, SKÖNT! Snart dags för käk, vrålhungrig!!!


"Diskutera vad sekretess lagen innebär. Vad är viktigast"
Amanda LE inför klassen "ja.. vill man ha kvar jobbet så.."

Jag kunde ju inte sluta skratta, och det blev ju bara värre när jag kollade på Therese, har inte skrattat så mycket på länge.. Det var kul om ni hade varit där (;


Jos

Jag säger ju att det är fucking grym! ;D



2008-09-29, 18:54:29 URL: http://korvie.blogg.se/

amanda

Jag tror dig (;



2008-09-29, 21:54:34 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?