we're still so young but desperate for attention

2008-09-20, 16:00:20 / Kategori: Allmänt
Så sjukt trött brud.. Igår var riktigt najs faktiskt. Tog 20.24 tåget mot stan och vidare till Nivå med Cilla, Loppan, Nathalie, Hennes syster och Mia!  Det var dock bara jag och Cilla som tog oss fram till Nivå för att träffa Martin och alla andra. Loppan var lite smått dyngrak så resten av brudarna åkte till Huset på engång! När vi väl står i kön till Nivå ser jag Samme, Davve och hela det gänget, det var trevligt, inte sett dom på aslänge!! Sitter inne på nivå, krökar lugnt sen drog jag och Cillendillen till KC. Det var riktigt najs faktiskt, träffade asmånga man känner fick även gratis dricka av både bartender och randomkille! Skitnajs! Tog taxi med Cillen och Hilden. Somnade vid 08, om inte senare, vaknade vid 11. Somsagt sjukt trött brud! Ikväll hade jag tänkt ta det lugnt, men ändrade planer. UTGÅNG! vart och när får vi se. Men det blir najs ska ni nog se! Ska faktiskt ta och sova nu innan maten! Hööööörs!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?