cherrytomato

2009-04-13, 21:19:00 / Kategori: Latest shit
För tillfället blev det bara lite körsbärstomater. Fick ävem mess från Jas. Vi drar till Kista på fredag efter att hon slutar jobba, det blir till att köpa tungpiercingarna då eftersom dom hann stänga innan hon hann dit. Vet dock exakt vilket problem jag kommer ha väl där inne. "vilken ska jag ha" Alltid samma problem. Måste köpa lite annat då också, ny sminkväska bland annat. Fick en ny kajal av mami idag och den var så pass lång så att den inte får plats i min nuvarande.

Känner även att jag har lite småont i magen, jag börjar redan märka av min röda vecka nästa vecka. Usch usch, aldrig roligt. Hur kommer det att jag har sån värk och inte syrran? Livet är orättvist.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?