fortfarande trött och irriterad

2009-04-15, 17:20:08 / Kategori: Latest shit
Idag ville jag verkligen inte gå till skolan. Jag orkar verkligen inte med någon! I eftermiddags så visade våran lärare resultat från en anonym ankät undersökning vi gjorde förut. Haha, då är det något som har skrivit in en kommentar "Dom äldre tror att dom är bättre" ungefär. Kan nästan tänka mig vem som har skrivit kommentaren. (; Anyway, det finns vissa i klassen man bara  inte orkar med, vissa som jämt ska hålla på, och inte ha någon respekt för andra. Ska alltid sitta och skratta åt andra. Hände senast idag, märkte att det inte bara var jag som var irriterad, kändes lite som om A också var det, eftersom blickarna möttes och var lite "suck" liknande. Nämner inga namn, jag vet att du vet vem du är :')

Annars idag har det väl gått hyfsat fort. Irriterad och trött som vanligt, men annars har det gått fort. Sandra, vart har du tagit vägen? Vi saknar ju dig  ;( Come back!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?