Imorse mådde jag som jag förtjänade, förjävligt

2009-04-04, 15:53:19 / Kategori: Allmänt

Det var då en jävla tur att min baksmälla har försvunnit. . Livsfarliga lakrits shottar.. Vet även att  Josefin inte heller mådde särskillt bra imorse, lite skönt att veta haha!  Anyway, igår var det föra här sen saxo. Rätt många randoms i början, men sen började folket komma. Träffade Becca där, mycket trevligt. Och min älskade Christian kom dit! OM jag blev glad, för längesen jag såg dig! Jag har saknat dig ju. Grabben fixade skjuts hem också, spank you very much! Somnade aprak. Vaknade först vid 8 tiden, sjukt törstig, vinglade ner och drack några glas apelsin juice, sedan vaknade jag vid 11 igen lika törstig då, ner för att dricka några glas till, efter det kunde jag inte somna om. Så under dom här timmarna har jag hunnit:

- Må riktigt illa
- Få ut all apelsin juice som jag drack
- Börjat må bra igen
- Kunnat äta mat
- Legat och stekt i solen
- Pratat i telefon med Alexandra.

Otroligt skönt väder, har dock hört att det ska snöa nästa helg..

  

Erica

Haha! Schyssta bilder, inget minne av dom alls :p



2009-04-05, 12:02:23 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?