inte så förtjust i B&J

2009-04-16, 17:01:13 / Kategori: Latest shit
Hemma! Provet idag gick bättre än förväntat, vill inte ta ut något i förskott bara. Annars har det väl inte hänt så mycket idag, stötte på Oscar i centrum, såg verkligen inte att det var han först, tills han sa Hej Amanda. Haha, jag kan vara så duktig ibland :') Idag har jag lovat Jos att vi ska träna, och det är lika bra, då kan jag inte ta en powernap.

När jag kom hem (15 min sen) kände jag mig så fruktansvärt sugen på något sött, så plingade det till i huvudet; Vi har glass! Jag är inte särskillt förtjust i B&J, är mer en isglass brud, men jag var så jävla sugen så jag öppnade lätt glasspaketet och åt, sorry syrran, jag fick första biten höhö. Vi bråkar alltid om det när det gäller i princip allt. :') Konstigt nog känner jag mig alltid hungrig efter att jag har ätit någonting sött, dags att sluta med sötsakerna och äta på fasta tider!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?