längre lov tack

2009-04-13, 14:15:42 / Kategori: Allmänt
Lovet börjar  närma sig sitt slut, och det har gått fort. För fort. Kan man inte få lite lov till? Skulle sitta rätt skönt, orkar inte med skola från tis-fre, då vi har prov och redovisning och veckan efter det börjar den fruktansvärt långtråkiga praktiken, snälla lid med mig. Jag trodde att jag skulle dö efter två veckor, och nu ska jag vara där fyra? Hur ska det här gå?

Idag skulle jag följt med Jas för tatuering, men hon hade kollat fel på datumet så det är om exakt en månad det blir av. Funderar på om man ska boka tid till min då?

Påtal om ingenting drömde jag om --- inatt, det var längesen jag såg dig. Borde faktiskt ses snart. Och det bästa med det här är att ingen vet vem du är, inte ens du själv! (;



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?