onewayticet

2009-04-23, 18:33:43 / Kategori: Latest shit
Igår somnade jag väl kvart över nio och vaknar i panik av att hemmatelefonen ringer. Trodde klockan var sju eller något, men nej, då är klockan bara kvart i tio. Galet irriterad ligger jag och försöker somna, och det gick.. Efter en kvart. Vaknar av att mitt larm på mobilen inte gick igång. Duktig som jag är lyckades jag sätta larmet på 07(?) så morsan kom in och väckte mig. Tur för mig.. Dagen gick snabbt som vanligt, rätt tråkigt. Sedan ringde min snyggis Nicööööle och vi åkte in till stan. Med mina 72 kr på kortet (som nu är ungefär 42?) la jag undan tre par skor på skopunkten som jag och mami ska köpa imorgon när jag slutar.

Jobbar 07-13 imorgon, Stan, hem och sova en stund, vakna, åka hem till Jos, äta middag där även slinga mitt hår samt fixning. Sist men inte minst Sax! Chockade? Nej inte jag heller (; Efter sax? No idea.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?