praktikhelvete

2009-04-14, 21:25:04 / Kategori: Latest shit
Jag måste få skriva av mig, jag är irriterad. Galet irriterad. Nästa vecka är det praktik i fyra hela jävla plågsamma veckor som gäller. Varför? Dom två veckorna i höstas eller när fan det var räckte väl? Fruktansvärda jobbtider, jobbade kväll och vände rätt duktigt på dygnet. Vi ska ringa vårat praktikställe under dom här närmsta dagarna, ska kolla om jag kan få morgon/dag tider den här gången och måste även ta ledigt på valborg, för ska åka iväg och göra uppsala osäkert och även 13 maj, då vi har nationella prov!

Det jag ville få ut av det här är att jag tycker det är så jävla ovärt med praktik där man inte ens trivs, jag är inte ens intresserad av det här. Måste kapa mina naglar, uppsatt hår, inga synliga piercings. Avgå, jag vill verkligen inte det här. Skjut mig här och nu!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?