snart valborg!

2009-04-27, 10:53:13 / Kategori: Latest shit

Ligger i sängen och väntar på att tiden ska gå. Har varit vaken sedan 10 eftersom planen var att träffa E och få mina pengar. Klart hon inte svarar på luren.. Idag jobbar jag 13.00-20.00 helt okej känner jag, men jag jobbar hellre på dagarna. Mamma ringde för ett tag sen och ska sätta in pengar på mitt kort så jag kan köpa skorna,  hade tänkt göra det med pengarna jag ska få av E men eftersom hon inte svarar blir det rätt svårt. Ska försöka få mamma att åka med mig till Kista så jag kan få köpa ett par jeans också.

Snart mina damer och herrar är det ju förfan valborg. Spåra spåra spåra. Jag är vråltaggad och hoppas att mitt umgänge den dagen också är det. Några dagar kvar bara. Jag praktiserar hela veckan även lördag och söndag utom på torsdag och fredag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?