snodde från citty

2009-04-13, 22:40:00 / Kategori: Tidsfördriv.
Hur bor du: Radhus med familj.
Brukar du komma i tid: Ja det skulle jag kunna påstå.
Hur lång är du: 1.59, lång va? (:
Kan du laga mat: Ja det kan jag!
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar på ett vård och hälsogymnasium.
Vad har du på dig just nu: Mjukisar och linne.
Har du någon fobi: Fobi och fobi, finns ett x antal saker jag tycker är äckligt och eller obehagligt.
Hade du en bra kväll igår: Helt okej antar jag.
Vilket är ditt senaste inköp: Rosa BH.
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice tror jag.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa betalar
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, det har jag.
Vad hade du sönder senast: Chokladägg.
Vem snackade du med senast: Mamma.
Varm favoritdricka: Te.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Riktigt kallt vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka: Beror på vad man är sugen på, en ooze går alltid ner. Drinkar är också rätt gott.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Under lovet.
Saknar du någon just nu: Ja.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Hett temperament, behöver jag skriva mer?
Någon jag stör mig på: Många.
Intressen: Umgås.
Senaste person du kramade: Jas.
Senaste person du ringde: Pappa tror jag.
Senaste person som ringde dig: Ronja.
Vad drack du senast: Bubbelvatten.
Vill du ha barn: Absolut, ingen tvekan!
Längtar du till din nästa födelsedag: 4 Januari blir jag 20. Klart jag längtar.
Har rakat dina ben någon gång: Händer ofta.
Är du sugen på något nu: Ja, ovanligt?
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Jag hatar kaffe.
Använder du hudkräm: Lite då och då.
Attraheras du av män med skägg: Kanske, om han passar i det.
Micro-pop eller poppa själv: Micro, det går snabbast så.
Brukar du baka: Sällan.
Röstade du i det senaste valet: Nej, är inte särskillt intresserad heller.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Kan alltid bli bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: Poets of the fall - Carnival of rust
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej, bara jag!
Vad tycker du är äckligt: Mycket! Beror på vad man menar med äckligt.
Har du pengar på mobilen: Ja.

Emelie

slavar också hennes blogg :P



2009-04-14, 00:03:52 URL: http://sensuellt.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?