"soperskorg"

2009-04-27, 00:23:18 / Kategori: Latest shit
Har precis kommit hem från Kista. Jag och A bestämde oss för att kolla på bio. Som dom flesta vet hatar jag bio, men offrade mig. Såg 17 again och den var rätt bra faktiskt. Satt kvar i en timma om inte mer för att hålla en hard working J sällis. Rätt trevligt att bara sitta och vara social. Så nu är jag somsagt hemma och har precis tagit bort sminket och borstat tänderna. Sitter och leker lite med tandtråden haha.



Nu blir det till att ligga kvar med datan i knät ett tag, börjar 13.00 imorgon slutar 20.00 så ska försöka hinna få mina pengar av E, ska köpa svinsnygga skor och även jeans. Ska tvinga med mami imorgon efter praktiken. Imorgon kommer även min lillasyster hem! Lite skönt faktiskt. Har varit en aning ensamt faktiskt haha!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?