99

2009-04-19, 19:34:33 / Kategori: Tidsfördriv.

99 saker du kanske inte visste om mig!

1.
Ditt namn? Amanda
2. Exakt ålder? 19
3. Vart bor du? Sollentuna
4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa, lillsyrran och kissekatt.
5. Husdjur? Katt
6. Färg på ditt hus? Gult
7. När är du född? 900104
8. Klass? Tänker inte ens kommentera.
9. Vilket år tar du studenten? 2011
10. Något jobb? Praktik som börjar imorgon. Fyfan.
11. När ska du sova ikväll? Rätt tidigt.
13. Duschat idag? Nej.
14. Kramat någon idag? Nej.
15. Pussat någon idag? Nej.
16. Vad har du ätit? Ris och köttgryta.
17. Dagens klädsel? Mjukisbyxor och mjukiströja.
18. Dagens smink? Osminkad.
19. Dagens sötnos? Min kissekatt.
20. Dagens roligaste? Knäckebrödsdansen.
21. Har du några nära vänner? Yes.
22. Hur många har du kysst? Haha, ingen kommentar.
23. Vem kramade du senast? Jasmine tror jag.
24. Har du hånglat? Haha, ja.
25. Hur många har varit otrogna med dig? En tror jag, fick jag veta efteråt.
27. Har du pojk-/flickvän? Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? Nicole.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Nicole, "Haha, jadå :D" stod det.

FAVORIT:
31. Film?
Har några favoriter.
32. Låt? Dom som kommer igång på bloggen bland annat.
33. Mat? Det jag är sugen på för tillfället.
34. Dryck? Beror på situation.
35. Färg? Rosa
37. Plats? Där jag trivs.
38. Land? Där det finns värme.
39. Ämne i skolan? Öhm, medicinsk grundkurs om jag måste välja.
40. År? 2009 kanske?

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Ingen kommentar.
42. Personen du kysste? Oj, det minns jag faktiskt inte.
43. Gången du spydde? Igår morse, det kallas bakis!
44. Gången du grät? Håller inte koll faktiskt.
45. Pizzan du åt? Längesen, tycker inte om det.
46. Gången du var i Göteborg? Tror inte jag har varit där faktiskt?
47. Gången du var i Stockholm? Right now
48. Gången du var full? Alkoholiserad var jag i fredags!
49. Gången du var hög? Never
50. Personen som såg dig gråta? Ingen aning, för länge sen

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? Svart.
52. Hund eller katt? Både och!
53. Ut och festa eller hemma och mysa?  Beror på humöret.
54. Tv-spel eller datorspel? Datorspel
55. Singel eller upptagen? Tar det som det kommer.
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead? Haha, absolut ingenting!
58. Ragga eller bli uppraggad?  Uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big Brother.
60. Svart hår eller blont?  Blont.
61. Blåa ögon eller bruna? Jag har bruna, men gillar blåa.
62. Choklad eller lakrits? Beror på suget.
63. Göteborg eller Stockholm? Sthlm.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Ramlösa.
66. Pizza eller kebab? Om någor av det så kebab.
67. Randigt eller prickigt? Beror på vad det är.
68. Älska eller älskas? Bådeoch!
69. Leva eller dö? Leva.


ANTAL:

70. Personer du älskar? Några få.
71. Personer du hatar? Mycket mer än få.
72. Personer som sagt jag älskar dig till dig? Frågan är om personen var seriös.
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Ingen kommentar.
74. Glassar du ätit på en dag? Haha, håller inte koll.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen tror jag.
76. Gånger du haft minnesluckor? Vad hände i fredags igentligen?
77. Gånger du varit hög? Noll.
78. Personer du saknar just nu? Ingen kommentar.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Ingen kommentar.

VEM:
80. Vill du kyssa nu?  Förbjuden frukt.
82. Sjöng du senast för? Alla på på saxo i fredags.
83. Hade du senast en msn konversation med? Alexandra.
84. Spelade du tv-spel med senast? Isak under påsklovet.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mig själv!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Många! (:
87. Förtjänar att dö? Ingen faktiskt.
89. Vill du sova jämte inatt? Kissekatten får gärna göra mig sällis.


VAD:

90. Gör dig glad? Nära och kära.
91. Gör dig ledsen? Ingen kommentar.
92. Vad vill du helst göra nu? Trolla mig fram till valborg.
93. Önskar du att du slapp göra? Praktikhelvetet från imorgon och fyra veckor fram.
94. Vill du ha nu? Tatuerung!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Massaste.
96. Längtar du till? Tills praktiken är över och sommar.
97. Tycker du om dina betyg? Känns bra, kan bli bättre.
98. Ångrar du något i ditt liv? Mycket.
99. Är det bästa som har hänt dig? Mycket. Finns även mycket dåligt.


Erica

Intressant lista! Bra tips för att göra något med tiden..



2009-04-19, 20:56:07 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?