Dagen+right now

2009-12-29, 22:30:29 / Kategori: Latest shit

Idag har det egentligen inte hänt så mycket. Åkte iväg och kollade på när Balex fixade sina naglar haha, ville nästan äta upp de, så otroligt schyst färg! Åkte till sollentuna och åt oss sjukt mätta på kinamat. Mötte upp Emma och hennes syster, sedan åkte vi till stan. Jag skulle byta ut en piercing och köpte mig en ny mascara för underögonfransarna. Yes, jag använder olika mascara för över och underögonfransarna. Åkte tillbaka till sollentuna och mötte upp Jossan, sprang in i stinsen en snabbis och in på glitter och köpa silverpluppar, har tröttnat på mitt glitter i örat haha. Ska dock ta ett till hål i örat haha, mellan två stycken om det går. Annars tar jag ut ena och gör om helt enkelt. Anyway, in till mig, bytte om till mjukisar och tog bort sminket. In i mammas bil som Jossan fick äran att köra för att hämta Erica och så åkte vi och solade. Man vill ju vara brun och fräsch till nyår. Jag har btw rätt mycket planer på nyår, lovat många att komma och hälsa på. Men det börjar i märsta! Mer tar jag senare!

Men nu, dags för hårinpackning!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?