Resumé

2009-12-31, 02:17:08 / Kategori: Latest shit
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag tatuerade mig.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns de inte ens.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Flera bekanta faktiskt. 
4. Dog någon som stod dig nära? Min mosters man, men vi stod varandra inte särskillt nära.
5. Vilka länder besökte du? Bland annat Spanien och Turkiet.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek och närhet påriktigt.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Haha helt ärligt, 3-4 januari när jag fyllde 19.
8. Vad var din största framgång 2009?
9. Största misstaget? Håller för mig själv.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk är jag sjuk ofta haha.
11. Bästa köpet? Öhm, många köp.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Krogen, naglarna och håret tror jag.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, men det slets ifrån mig rätt snabbt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy Bitch och Higher.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? -
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt på dig, för det är inte dig jag saknar, annat med dig Haha.
18. Hur tillbringar du julen? På landet tillbringades den.
19. Blev du kär i år? Kär och kär, förtjust.
20. Favoritprogram på TV? Days of our lives och Criminal minds!
21. Bästa boken du läste i år? Jag hatar att läsa.
22. Största musikaliska upptäckten? Hejade på våran saxoidol i Globen!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min älskade morgonrock!
25. Något du önskade dig men inte fick? En hund haha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag? Natten till den var jag på dåvarande ICE och blev kalasfull. Under själva födelsedagen var jag svinbakis.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det gör det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Amandastyle!
29. Vad fick dig att må bra? Vänner och familj, katten räknas som familj!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Oj, jag har många. Men bland annat Edward Cullen och Danny i EMD.
31. Vem saknade du? Vem och vem, saknade mera kärlek och närhet.
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har några stycken, men den personen som har lagt djupast spår är Malin! Och nu så lämnar du mig.. Jossan är ju ingen ny person, men är glad över att vi har börjat umgås igen!















Lite bilder från året. Mer kommer imorgon om jag har tid. Nu är det sovdags!


malin

<3 you



2009-12-31, 11:47:07 URL: http://malinmadelenebroberg.blogg.se/

malin

I'm not leaving you forever, just for a while! <3



2009-12-31, 11:47:28 URL: http://malinmadelenebroberg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?