Eriks flickvän på scenen

2009-12-13, 13:15:58 / Kategori: Latest shit

Är det bara jag som inte störde mig på att Eriks flickvän stod kvar på scenen? Okej, fine att det var lite väl länge, och det var hennes stund i rampljuset haha, men ändå. Jag blev fan till och med lite avundsjuk på situationen. Jag hade inte sagt nej till att få visas upp av den jag älskar, fira med den jag älskar. Hur söta var inte de tillsammans där på scenen. Han sjöng ju till henne. Ja, jag hade iallafall inte sagt nej.


Bild tagen från facebook.


Erica

Dom som klagar är bara svartsjuka...



2009-12-13, 15:51:21 URL: http://skogisen.blogg.se/

Anonym

håller med. dom var jättegulliga! jag skulle också gått upp :)



2009-12-15, 17:47:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?