Fröken Trotsig skriver ovärt inlägg

2009-12-20, 23:37:40 / Kategori: Latest shit

Jag är trött, men vill inte sova. Funderar på att sätta på en film och somna till den. Tv på helgnätter är fan värdelöst!! Anyway, sitter och gäspar och gäspar, vet inte om jag är hungrig eller bara sugen på något. Känns dock jobbigt att äta nu, för då måste jag upp ännu en gång sedan för att borsta tänderna. Vilka problem jag har..

Imoron blir det iallafall till att fixa mina naglar vid 15 tiden, sedan ska jag med Jossan när hon gör sina efter hennes jobb! Frågan är vad jag ska göra mellan. Om man kanske ska våldgästa henne på jobbet? Det känns dock lite ovärt, eftersom jag ändå måste hem sen och hämta en blomma! Äsch jag tar det som det kommer, som sagt vilka problem jag har..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?