Fyllefördrift

2009-12-19, 03:17:46 / Kategori: Latest shit
Snodde av Antoniaaa!!

Om förhållanden
Är du singel? OM jag är..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yes, I do.
Har du varit kär i någon? Ja..
Finns det någon för dig just nu? Vill du bli min ken?

Tio frågor om dig själv
Ditt namn? Amanda.
När fyller du år? 4 Januari.
Några utsmyckningar på din kropp? 14 i öronen, 2 i tungan och i båda brösten. Har mer planerat.
Vad har du på dig just nu? Trosor haha.
Vilken årstid är bäst? Tycker om vinter, vår och sommar. Alla är schysta på olika sätt. Men om jag ska välja en vinner sommar!
Vad tycker du mest om hos dig själv? ---
Vad är du bra på? Jag har mina fördelar haha.
Vem älskar du mest på denna jord? Familj, tro det eller ej  min kattjävel och -!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Allt beror på, jag sover gärna med någon jag tycker om, har känslor för. Men det kan vara riktigt skönt att sova i min egna säng, själv!

10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? Helt ärligt, min kattjävel.
Vem vet allt om dig? Tror nästan det är T. S vet rätt mycket också.. Tyvär.
Vem är roligast av dina vänner? Alla har sina stunder.
Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner är top modeller i min värld!
Vem är mest partyprisse? Även här, alla har sina stunder!
Vem är den du helst har filmkväll med? Antingen någon jag verkligen har känslor för, annars tycker jag det är skönt att ha det själv!
Vem av dina vänner är mest "evil"? Jag vet vem, men nämner inga namn! Haha!
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Varför ta med sig någon när man ska träffa någon man tycker om? Gå själv!

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Me, myself and I.
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Beror på vad det gäller..
Vem är farligast i din familj? Här måste jag nog säga jag eller kattjäveln.
Vem ser roligast ut i din familj? Haha, vad menas med roligast egentligen?
Vem är coolast? Jag, of course. Möjligtvis mina kusins barn, de kan också vara rätt coola.
Har ni något husdjur? Älskade kattjävel! Min bebis som jag älskar!
Vem har du mest gemensamt med? Kattjäveln. Jag menar, han är ju katt, so am I. (;
Vem står för underhållningen? Syrran tror jag faktiskt.
Vem sover du oftast med? När det gäller familj så får nog Kattjäveln hamna här.
Roligaste kvällen med familjemedlem? Kommer inte på någon nu.

10 frågor om idag
Vad har du gjort? Kortfattat; skolavslutning, hem och sova. Fix. Tjejmiddag vidare till sax och nu ligger jag här i sängen.
Har du varit glad idag? Haft både bättre och sämre dagar, men det lutade mer åt en glad dag!
Har du varit ledsen idag? Jag är själv lite förvånad, men nej!
Har du gjort något bra idag? Det har jag säkert!
Vad ska du göra nu? Fortsätta med skiten, sedan sova, ensam!!
Har du gjort något dåligt idag? Idag har jag varit duktig, så nej!
Vad har du ätit idag? Nu när jag tänker efter, i princip bara middag.
Har du duschat idag? Yes!
Är du trött nu? Borde börja räkna hur ofta jag gäspar haha.
Vad händer imorgon? Middag på resturang med P, efter det tar jag det som det kommer.

Telefon/Mobil
Vem ringde du senast? Lillsyrran
Vem ringde dig senast? Jossan
Vem sms:a till dig senast? T
Vem sms:a du till senast? T

Övrigt
Är du hungrig just nu? Konstigt nog nej. Brukar alltid vara fyllehungrig.
Vad är klockan nu? 03.17
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook och bloggen.

Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? En kvart sen(?)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Vid 18 tiden.

Musik
Lyssnar du på musik just nu? Ovanligt nog, nej!
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? Allt från Kent till Britney Spears till Three Days Grace till EMD. Sjukt blandat.

Kärlek

Har du kysst någon idag? Gills hejdåpuss till en tjejkompis?
Har du haft sex idag? Idag är jag nunna.
Har du ett förhållande? Som sagt, vill du bli min ken?
När går gränsen vid otrohet? Hade min partner kysst någon annan hade jag tagit det som otrohet.
Är du romantisk? Beror väl på.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Det har jag.
Har du nångång slagit någon? Du var min slagpåse.
Har du lekt med någons känslor? Inte som jag ser det.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu är jag singel och trivs bra, men ett förhållande sitter inte fel. Men låter det komma av sig självt.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Haha, nej det har jag verkligen inte.
Är du en bra pojk/flickvän? Är nog en aning svartsjuk och jag har lite hett temperament, men annars kan man väl hoppas.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Jag skulle inte uppskattas att hängas ut på denna fråga så jag nämner inga namn.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Nej.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Håller inte koll faktiskt.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nej, men familj och mina barns namn skulle jag absolut kunna göra. Vet garanterat att mina barns namn ska tatueras in på min kropp, dock inte armen..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?