Gårdagen 1 december

2009-12-02, 11:30:33 / Kategori: Latest shit

Det började med att vi fixade oss hos mig. Käkade lite och tog tåget mot nivå. Där satt vi och förade lite, snackade Slevens wok och pasta, männen bredvid oss och de bakom oss haha. Drog vidare mot mariatorget och skyddsrummet. Har verkligen för mig att de var på münchenbryggeriet(?). Jag var ju fan där på nyår.. Anyway. Väl i kön som inte alls rörde sig, eller jo på en halvtimma kom vi bokstavligen två steg. Tinnitus fick jag nog också, någon brud precis bakom oss som var arg på en kille framför oss och tyckte att han promt skulle vara hemma och vara deprimerad och komma över henne(?). Snacka om att vilja göra en scen av hela jävla situtionen.. Efter det så hörde vi att det var kaos i garderoben och då bestämde jag mig för att Inte lägga in mina grejer i garderoben. Och till slut bestämde vi oss för att dra. Det såg rätt tomt ut där inne också. Så vi började knata. Dock åt fel håll, hade en stark känsla om det redan när vi drog där ifrån men men.. Vi gick och gick. Vart fan var vi? Jag och Nicole kände "fan vad vi känner igen det här." Helt plötsligt säger hon "men vafan, jag tatuerade mig här". Vi gick alltså från mariatorget till hornstull. Helt fel håll. Vad ser vi inte där i hornstull? Jo, Sleven. SOM BTW VAR ÖPPET! Guld! Det blev en wok för mig och någon konstig pasta för Nicole. Väntade på tunnelbanan i 20 minuter. Sedan kom Nicoles underbara mamma och hämtade oss. Tack tack tack! kom hem vid 1 halv 2(?) borstade tänderna tog bort sminket och somnade. Sjukt värt.  Ungefär sådär såg våran gårdag ut. Fick bilden av Nicole nyss, men den läggs upp senare idag när jag har kommit hem! Nu blir det till att vara lite duktig och plugga religion.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?