Helgen!

2009-12-19, 12:51:13 / Kategori: Latest shit

Gårdagen var välidigt lyckad om jag får säga det själv. Det började med tjejmiddag hos A. Där var det även tre småttisar, hur söta som helst! En liten Saga på 2 år, En liten Vidar på 3 månader och en liten Isabella på 9 dagar! Satt och pratade, hade trevligt. Åt sjukt gott, även om födelsedagsbarnet inte fick något själv haha.. Dags för efterrätt och jag fick verkligen inte i mig någonting annat än mandarinklyftor, så mätt var jag! Sedan drog jag, A och E mot saxo. J och M hade redan dragit dit tidigare.. Väl där var det sjukt mycket folk, mycket folk man kände. Sjukt kul, det blev lite shottar och dricka för mig, så kände mig inte sådär jätte nykter när jag la mig i sängen när jag kom hem! Så kvällen för min del var som sagt riktigt lyckad!

Ikväll är det middag med min kära granne som gäller! Sjukt gott ska det bli! Efter det tar jag allt som det kommer!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?