Myskväll på ingång

2009-12-04, 18:10:38 / Kategori: Latest shit

Dagen har gått snabbt. Skönt. Pluggade lite smått i skolan, det blev mer prat. Vi fick snällt nog sluta hela 30 minuter tidigare.. Haha. Vid halv 3 åkte jag hemåt, men det blev en tur till stinsen först med G & C. Hittade ett par jeans som även var på rea! GILLAS. Och det gillas ännu mer hur de sitter vid stjärten! Efter ett tag kom syrran också, så drog vi och handlade lite på Vivo (yes, jag säger fortafarande vivo). Hem och äta supergod middag, satt riktigt duktigt. Åt ju ingen lunch i skolan idag. Men klarade mig helt utmärkt utan det också (; Nu sitter jag på soffan här nere, sjukt mysig julstämning, äter lite chips (blev dock fel chips.. ville ju ha lantchips men nej nej..), äter lite godis och dricker mitt älskade bubbelvatten! Ikväll är det okej att svulla. Ska ju som sagt bara ta det lugnt.


Bästaste!


antonia

du och din loka :D



2009-12-05, 00:49:27 URL: http://aletto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?