Nyårsklänningen hittad!

2009-12-30, 19:05:21 / Kategori: Latest shit

Jag har hittat min nyårsklänning, PÅ REA! Underbart! Bara ingen annan har en likadan, då blir jag arg ;o Sprang till stinsen och träffade Balex, Jas och Emma. Balex två killpolare kom förbi också. Har precis käkat, börjar undra om min magsäck blir mindre ;s Orkar inte äta lika mycket mer, och är knappt hungrig, får hoppas på att dte är mensen, som ska vara över imorgon!! Ska snart träffa Jossan, åka och bli lite bruna och fräscha tills imorgon! Jag tror att imrogon kan bli bra! Men jag förväntar mig nog ingenting.. Så misslyckade som mins tre senaste nyår har varit.


Erica

Ja, jag tänkte på dig idag då jag såg den på rea ;-) Brunisar!!



2009-12-30, 23:03:48 URL: http://skogisen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?