Nyårslöften

2009-12-20, 20:57:07 / Kategori: Latest shit

Jag har tänkt lite på det där med nyårslöften och har kommit fram till några som blir iår. Här är några av de.

  • Träning - Helt ärligt, jag blir tokig på mig själv. Jag har sagt hur länge som helst att jag ska börja träna. Men har det blivit av. Nej. Så efter nyår är det dags. Vet fortfarande inte vad det är jag vill träna. Något som tar på hela kroppen iallafall, kärlekshandtagen är inte längre välkomna på min kropp! Snygg kropp är det som gäller.

  • Matvanor - Onyttigt skulle jag inte säga att jag äter. Visst det händer, men det kan absolut vara värre. Men bättre ska det bli och sötsuget ska försvinna.

  • Skolan - Detta lov är verkligen efterlängtat. Jag börjar faktiskt tröttna på att gå i skolan nu. Är det så konstigt egentligen? När jag är klar med gymnasiet (vilket jag förhoppningsvis kommer bli) har jag gått i gymnasiet hela 5 år. Så målet här är att fortsätta vidare, kämpa på. Detta är mitt sista alternativ, hoppar jag av nu har jag ingenting att gå på.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?