Ofräsch

2009-12-27, 14:52:59 / Kategori: Latest shit

Jag har mått bättre.. Det erkänner jag. Gårdagen började med att jag åkte till Jossan. Balex, Emma och Kukis kom dit efter ett tag. Blev en cider och en shot för min del. Erica kom och hämtade oss och vi åkte till saxo. Möttes upp av Jas och Mette även lite andra bekanta! Bjöds på shottar, drack lite mer. Sedan var klockan helt plötsligt 01. Jossan och Erica skulle åka till statiol, och fick för mig att de åkte, vid halv- kvart i 2 rings det och de har inte åkt, så jag åkte med de. Satt i bilen och skrek ut Eriks låtar, det blev statiol och donken. Kom hem och ett samtal som skulle varit tre minuter blev typ en timma och förtio minuter. Somnade kring halv 5 och vaknar runt 10 av att luren ringer, pratar tills 11 och somnar om, lite smått iallafall. Där imellan när jag fortfatande var vaken fick jag ur mig all donken från igår. Fräsch brud. Anyway, somnade om, vaknar av att pappa ringer hem, och en av telefonerna var i mitt rum, vilket gjorde att jag fick svara. Spydde lite till, mensvärk oh yes. La mig i sängen igen. Och ännu en gång, huvudet i toaletten, sen var det dags för mat. En tugga fick jag i mig. Halsen känns helt sönderfräten och jag är sliten. Bilder togs det igår också, vill jag se de?! Njaae..

Det roliga är att jag känner mig inte alls bakis. Utan kräksig haha.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?