Piercing på G

2009-12-28, 20:18:18 / Kategori: Latest shit

Halva uppdraget genomfört. Håller nämligen på att göra en industrial piercing. Gjorde minsann inte ont alls. Det lät bara sjukt äckligt när hon sa att hon skulle trycka lite. Nu ångrar jag att jag frågade varför.. "Jag ska trycka tillbaka brosket". Usch, dock ville de bara göra ett hål idag, och när det hålet har läkt gör jag nästa. Förhoppningsvis om två månader. Gillas!

Annars idag har Balex blivit riktigt blond, asnice! Blir själv sugen på att göra ljusa slingor igen haha. Men ska nog låta håret vara ett tag nu. Sedan åkte vi mot sollentuna och Jas kom och plockade upp oss, åkte till stinsen. Införskaffade mig ett nytt svart baslinne från Gina. Det och leggins är det ända jag köper därifrån nu för tiden.. Skulle även kolla mascara, men köper det hellre från H&M än Kicks, billigare. Och eftersom det var slut på H&M i stinsen ska jag tvinga med Balex till kista imorgon efter hennes naglar. Sådetså!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?