Sjukt mycket kriminalserier.

2009-12-16, 23:46:33 / Kategori: Latest shit

Har precis kollat klart på slutet av House of wax. Missade typ mer än hälften, men har redan sett skiten. Slutet på house of wax gjorde självklart att jag missade början på CSI. Ikväll är det inte Cold Case efter CSI utan Criminal Minds, bästa bästa! Nattens Cold Case avsnitt fick mig bokstavligen att må dåligt. Jag vet inte, jag är inget fan av misshandel och att se någn hängas. Mådde och fortfarande mår piss när jag tänker på det.. Så yes, jag önskar nästan att jag inte såg avsnittet. Frågan är om man ska vänta tills Criminal Minds börjar eller om jag ska lägga mig(?). Kände att det blev väldigt mycket kriminalserieskrivande i detta inlägg haha.


Killthrill@BDB

Criminal Minds är bäst :D



2010-07-17, 09:26:20



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?