"träffa massa bekanta" dagen?

2009-12-09, 19:25:21 / Kategori: Latest shit

Har det typ varit "träffa massa bekanta" dagen idag? Har träffat sjukt många jag känner idag. Skoldagen har varit sådär. Fick veta att min allra bästa matte lärare ska sluta. Hon är allvarligt den bästa matteläraren jag någonsin har haft. Men samtidigt förstår jag henne också.. Iallafall, åkte till stan efter matten för att fika med Ronja, shoppade lite smått och har väl bara 100 kr kvar att leva på. KÄNNS BRAAAAAAAAA.. Borde egentligen plugga nu, men känner som vanligt att jag har ont i huvudet, jag är trött och fattar inte någonting av kapitel 14 och 16 om kommunikation som vi har på prov på fredag. Skjut mig dirr..


Denna snygga (glada.. haha) tjej träffade jag idag!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?