Underbara idolfinal

2009-12-12, 13:57:10 / Kategori: Latest shit

Igår var verkligen helt magisk. Helt underbart, finner inga ord. Som jag skrev innan, jag rös i princip under hela finalen! Det började med att vi käkade i kista, OM jag var mätt efter det. Sedan åkte vi, kö var det. Väl framme gick kön in rätt snabbt och vi bestämde oss för att ta en öl, eller cider för min del och alkoholfritt för den körande Erica. Sedan började det, helt okej platser faktiskt! Och våran saxo-erik. Hur bra var inte han? Under den stora pausen gick vi ut och rökte, eller jag stod bara bredvid haha. Träffade på Mia från saxo, som inte kände igen oss. Haha.. In igen, dålig luft. Fort som fan var vi tvungna att fixa vatten till Jossan. Men det gick bra. Sedan var der finaldags! Jag rös, nervös, skakade typ. Sedan hör vi hur det är Erik som sjunger på vinnar låten, jävlar! Jag rös, jag skrek och grät haha, som en av de där fjortisarna.







Vi bestämde oss för att stanna kvar och kolla lite. Helt plötsligt stod vi där nere, där Erik skulle gå förbi. Jossan ropar "Saxo". Och det gjorde fan hela mitt år! Tror inte han kopplade först, men sen så vänder han sig om och upprepar "Saxo" med jordens leende på läpparna. Då grät jag igen. KUL att vakterna drar iväg honom när han saktar in och kollar på oss.. Förstår inte vad det var med mig, var sjukt känslig igår. Och jag varken har eller ska få min mens haha.





Precis innan vi åkte hem bestämde sig Erica och Jossan att köpa sig tomteluvor som lös, riktigt tjusiga blev ni. Sedan åkte vi till Saxo och sa hej. Har nog inte varit där sen Erik slutade, och det kändes rätt annorlunda. En halvtimma stannade vi. Sedan blev det hemgång.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?