Wakeup

2009-12-17, 12:01:09 / Kategori: Latest shit

Att sätta mobil larmet på 10.20 för att vakna och se våra bästa år sket sig rätt duktigt. Vaknade nu istället. Kan vara för att jag envisades till att se klart Criminal Minds inatt, som jag för i övrigt inte fattade någonting av haha.. När jag vaknade var tvn redan på, låg i princip på tvkontrollen och mobilen. Såg även att det snöade. Hur mysigt är inte det? Det behöever väl kanske inte blåsa, men snöa får det gärna göra! Ska snart ta mig ner och se vad som händer, låter inte riktigt som att jag är ensam hemma.. Vid halv två ska jag åka till kista och få lite smakrådshjälp av Jossan! Gillas! Såg även nu att jag har fått röd frånvaro från skolan, ALLTID så jävla roligt att lärarna snackar med varandra.. Så måste ringa dit och be de ändra på det.. Mycket som händer haha..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?