where ever you are..

2009-02-03, 21:54:30 / Kategori: Allmänt
Idag var väl varit.. sådärr.. Kände hur humöret ändrades till det sämre och sämre under eftermiddagen.. Läkaren gick väl okej, var och kollade upp nosen faktiskt haha.. Men i somras så fick jag en smäll, aa "smäll" på näsan och skönt kan jag fan inte säga att det var.. Men iallafall så har inte bara jag sett skillnad på min nos bara nu utan ett tag tillbaka, och det gör fortfarande lite småont om jag rör vid det haha.. Anyway, hon satte mig på en väntelista till någon läkare som har näsa, öra och hals som specialtiet..  Kände även imorse när jag vaknade att jag har fruktansvärt ont i halsen, på vänster sida. Speciellt när jag sväljer. Om jag är på G att bli sjuk blir jag riktigt förbannad faktiskt!.. Iallafall läkaren åkte jag och mami till stan en snabbis och jag köpte ett par ljusa jeansleggins från Gina, sjukt snygga. Hemgång!

Sedan ringdes jag med Josefin och hon kom till stinsen och även hon skulle ta hål i öronen, (jag gjorde dock i fredags haha). Samtidigt passade jag på att köpa ett par till leggins som jag hade laggt undan och lite underkläder och ett par skor från H&M. Sedan var det dags för hemgång igen. Och blev precis klar med ett arbete som vi egentligen ska göra imorgon när vi är lediga, men det vill jag inte göra då så gjorde det nu. Så imorgon ska jag dra till Korvens skola ett tag, vid 11- 11.30 tiden. Efter det är det nog hem och plugga som gäller. Vet inte ens om jag hinner träna, måste verkligen plugga till provet. Hetsar som fan om det. För tillfället känns det inte bra alls, fruktansvärt svårt.. Men men, får lösa det imorgon. Nu blir det iallafall till att ta det lite lugnt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?