dagen so far

2009-02-06, 16:51:11 / Kategori: Allmänt
Äntligen är det helg. Dagen började med att jag sov fruktansvärt dåligt (igen..) Men skönt nog börjar jag 10.30 på fredagar, så fick sova ut lite iallafall. När jag kom till skolan fick jag veta att ungefär hälften ur våran grupp inte var där och jag fick sköta Epilepsi redovisningen själv, gick väl helt okej med tanke på att jag inte hade läst på deras olika delar. Men det gick väl somsagt bra. Gick till centrum en snabbis med Walle, sedan åkte jag till stinsen med Nicole en stund,. Köpte silvershampoooo faktiskt så får se om mina slingor blir ljusare sen. Och nu sitter jag nyduchad och vet inte vad jag ska göra. Vet inte riktigt hur jag gör ikväll heller, får fan se!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?