dålig start

2009-02-02, 13:52:57 / Kategori: Allmänt
Sitter i skolan just nu, rätt uttråkad. Har gjort vårat arbete om epilepsi. Och det är någorlunda klart. Det jag har kvar nu är VG uppgifterna, Uppgiften vi ska göra när vi är lediga på onsdag och plugga på det jag ska säga på redovisningen.

Min dag har inte börjar särskillt bra. Vaknade klockan 06 och var svintörstig och mådde illa, fruktansvärt illa. Vaknade igen vid 7 tiden och mådde fortfarande illa så stannade hemma och bestämde mig för att gå till ekolan efter rasten. När jag var påväg till bussen så ser jag att den är fem minuter för tidig. Förjävligt, så jag börjar knata.. När jag har kommit en bit på vägen kommer en buss som var sen. Alltså var den första bussen väldigt mycket försenad och sen andra bara en aning men klart som fan jag märker den när den har åkt förbi. Så jag fick fortsätta knata.. Kom till skolan och började arbeta med det vi precis blev klara med. Har ont och har fått ta en ibumetin. (Och jag som har fruktansvärt svårt för att ta sväljtabletter, känner oftast att jag hellre skiter i att ta painkillers än att svälja dom. Men fick det gjort.) Har fortfarande ont. Får väl hoppas att det går över snart. Jävligt snart.

Idag slutar vi halv 3, skönt skönt. Ska ta mig direkt till stan då, för att fika med Ronja. Goooooosigt! Efter det är det träning som gäller! men nu ska jag fortsätta plugga. Mer skrivandes sen! PUSS/A



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?