fett med ballt..

2009-02-24, 21:37:34 / Kategori: Allmänt
Det finns en sak jag inte förstår. Jag var i kista med mamma och syrran idag. Och så står vi i kassan för att betala lite grejer på Kicks. Då kommer det in ett gäng "små" blatte pojkar. Ingen aning om åldern 13-17(?) och ställer sig vid pojkparfym sidan och börjar fiffla. Visst förstod man på dirren vad dom höll på med. Och sånt här blir jag så jävla förbannad på, hur fan orkar man ställa sig och ta "provparfymer". Nu säger jag inte att alla blattar är sånna, bara att just dom här var det. I mina ögon är sånt där bara otroligt pinsamt, det sa jag också. Stod och kollade med blicken "vad fan håller ni på med" och sa "det där är bara pinsamt" och jag hoppas innerligt att dom hörde. Jag förstår mig fan inte på sånt. Det är inte ballt någonstans, dock såg det ut på dom som om dom tyckte det. Sen kanske dom har "personliga" anledningar till det.. Men det är fortfarande inte okej.

Använd deoderant så luktar ni inte. Och så kostar det inte lika mycket. Det lär ni ha råd med. Om ni går i skolan och får studiebidrag och utbildning vill säga. Men det är min personliga åsikt. Tyck vad ni vill.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?