off

2009-02-09, 12:49:49 / Kategori: Allmänt
Just nu sitter jag i skolan. Dagen började väl kanske inte så underbart som jag hade velat.. Kunde ju inte somna inatt vilket ledde till en dålig sömn, vet att jag hade en jätteste konstig dröm, men kommer verkligen inte ihåg vad den handlade om.. Anyway, vaknade och var sjukt trött. När jag kom till skolan är det klart som fan vi börjar med matte. Kan det bli bättre?.. Lunchen var fan inte heller på topp, vet inte ens vad det var. Vi har diskuterat lite och kommit fram till att det var mushrooooooooms haha.. Nej men något knasigt var det iallafall. Och nu sitter jag är, fortfatade jätte trött och orkar inte med något. Ska fråga lärarna om jag får gå lite tidigare för att hinna med 14.26 bussen till edsbacka. Träning som gäller.. Känner mig så jävla off så kan inte ens beskriva, bara gäspar hela tiden, börjar bli irriterad och orkar inte med något. Vill hem och sova. Det skulle varit guld värt..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?