Tråkig info

2009-02-08, 21:34:59 / Kategori: Allmänt
Ligger i sängen och har fortrfarande grov nackvärk. Jag har haft det hela dagen, förstår inte varför. Ska tvinga mami att massera mig! Om en stund ska jag stänga av datan och sova. Ska bli rätt skönt. Imorgon är det skola 08.30-14.30 som gäller. Sedan ska jag träffa Josefin! Vi ska blandannat kolla upp navelpiercingarna. Vi båda tycker att det känns som om kroppen stöter ur våra, så det är dags att kolla upp dom, ska köpa ny piercing också, dock inte till naveln utan till tuttisen haha. Känner att jag behöver köpa lite andra saker också, smink och skit. Sedan kanske det blir träning, har inte kollat upp om det så ska ta och göra det imorgon. Ska snacka runt lite på msn och sedan lägga mig. Slänger upp en söt bild på mig och Josefin också. Enjoy. PUSSI


jos

åh gud så söt 8) inte



2009-02-08, 23:31:29 URL: http://pmsbarn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?