type A

2009-02-26, 13:44:03 / Kategori: Allmänt
Torsdag och jag förstår inte hur veckan och lovet har gått så snabbt, det har ju bara runnit iväg typ.. Har suttit och lekt lite med Jessica's blogg nu på morgonkvisten. Eller förmiddag kanske man ska kalla det.. Annars har jag inte gjort så mycket. Blir till att ta det rät lugnt idag samt ikväll med tror jag.

Brudarna kommer hem från sälen imorgon. Får se om någon av dom orkar eller är taggade på en chillutgång. Hoppas dom har haft det bra iallafall. Jag saknar dom!

Tror inte jag skrev förut att det blev slingor ändå, rätt ljust blev det. Jag är nöjd, och luggen är tillbaka. I LOVE IT!

Och jag har precis kommit på att jag vill ha den rosa sötnosen på bilden här under.


Pauline

Jag har utmanat dig på min blogg!



2009-02-26, 14:55:26 URL: http://pauliinee.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?