Chillat

2009-01-23, 22:00:22 / Kategori: Allmänt
Ikväll blev (och fortfarande blir) en lugn kväll. Känns jävligt skönt faktiskt. För en gångs skull bara vila ut. Så just nu halvligger jag i sängen med datan i knät, det är fan livsfarligt med bärbara datorer, man får fulste hållningen någonsin (och jag som redan hade hemsk innan haha). Sitter och kollar lite smått på Lets dance. Inte det bästa programet, men vad jag vet finns det inte så mycket bättre att titta på. Funderar på om jag ska kolla på film eller något gosigt. Men ska fundera på det lite till.

Påtal om ingenting har jag fortfarande inte vant mig med mina extra ögon haha, det känns sjukt knasigt. Får hoppas att jag vänjer mig snart. Har fått positiva kommentarer faktiskt, känns också ganska bra. Sen hade dock nog inte brytt mig om någon gav mig en sämre kommentar haha.. Nu ska jag ner en snabbis och se om det finns något som jag vill äta på! KYSS&SMEK /A



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?