dålig natt

2009-01-26, 15:27:30 / Kategori: Allmänt
Kom hem för en halvtimma sedan ungefär, då jag ser min lillasyster försöka laga mat i köket. Det sket sig på dirren kan jag ju säga haha! Skoldagen har varit okej, hela förmiddagen gick åt att ha lektion om nerver. Kan absolut inte påstå att det var roligt.. Snarare segt och svårt haha.. Eftermiddagen gick sjukt snabbt. Skulle göra en uppgift med basgruppen och så var vi klara. Har varit trött och seg hela dagen också. Kunde verkligen inte somna! Och sen när jag väl gjorde det kommer min älskade kattjävel och ska lägga sig i min säng och skulle promt bli klappad. Men jag älskar honom ändå! (;

Om en timma ska jag åka och fixa mina naglar, belive me, det behövs. Josefin ska möjligtvis med, trevligt trevligt. Sedan har jag inget annat planerat utom att dra och träna vid 20 tiden. Great. 

Fick även veta att vi är lediga nästa onsdag, underbart! Frågan är bara vad man ska göra då(?) Haha, fick även veta att imorgon kommer det en tandhygienist till skolan, då fick jag lite panik. Fick för mig att hon skulle kolla på våra tänder, (fast det är ju tandläkarens uppgift) haha, och den enda som får kolla på mina tänder är min tandläkarpappa! Så det så! Imorgon är det även stan med Nicole som gäller. Kommer slänga upp en veckoplanering lite senare!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?