Duktigt nytränad

2009-01-26, 22:23:15 / Kategori: Allmänt

Det är precis som det låter. Kom precis hem från gymmet, Jag och Josefin har tränat. Duktiga brudar.. Jag har även pratat lite smått med Nicole och sett till att vi tar stan på onsdag istället.

Jag har precis planerat vad jag ska göra på min lediga onsdag (4 februari). Jag ska antagligen tillbringa den i Rosersberg. Korvens skola, lite små skoj, ändå lite små nervöst haha.

För tillfället väntar jag på att Josefin (som jag precis tränade med haha, jobbigt när man känner två. Men ena kallar jag alltid Korven haha) ska logga in på msn så vi kan planera morgondagen lite höhö. Leka leka :') Sedan ska jag faktiskt försöka sova eftersom jag sov så otroligt dåligt inatt, har till och med redan borstat tänderna :') Freeeeeesh


korven

Du borde vaar nervös, min klass är faaaarligt ^^



2009-01-26, 22:35:22 URL: http://korvie.blogg.se/

amandajävel

Dödsrädd! Ni kommer att slakta mig..







.. om jag inte slaktar er först (;



2009-01-26, 22:41:26 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?