first day

2009-01-12, 16:12:13 / Kategori: Allmänt
Första skoldagen har väl rullat på helt okej med tanke på att jag hade svårt att somna. Vi har fått nya såkallade basgrupper (klassen delas in i fyra olika grupper). Hamnade väl i en helt okej grupp, hade kunnat vara värre om jag säger så.. Vi pratade även lite om praktiken vi kommer ha senare, så sjukt otaggad på det. Jag trivs inte alls med att jobba med äldre. Två veckor var för mycket och nu ska vi jobba fyra, hur ska jag överleva? Haha, det allra bästaste (det är så jag säger det, amandastyle haha!!) är att det man missar får man ta igen första veckan på sommarlovet, great. Just fucking great.. Slutade halv tre idag och då tog jag bussen till stinsen med Nicole för att äta lite. Så nu är jag hemma och tittar på One Tree Hill, bästaste! Den ungen måste vara sötast någonsin! Men blir det till att fortsätta titta på tree hill. Puss på rumpi!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?