gårdagens & dagens planer

2009-01-22, 13:05:24 / Kategori: Allmänt

Pluggandet igår kom igång bra efter ett tag faktiskt. Åkte och tränade med Josefin. Sedan bestämde vi oss för att gå på bio i kista för att se "bröllops duellen". Haha, den va roligare än vad jag hade trott. kom hem vid 23 tiden och somnade nästan på dirren.

Idag hade vi prov på det jag pluggade till igår, skelett leder och muskler. Jag vet inte riktigt hur det gick, får helt enkelt se! Nu har vi precis haft lunch och vi i min grupp har inte så mycket kvar att göra. Eller det är bara tre kvar. Så det blir väl en lugn eftermiddag! Skönt. Det känns som fredag, har gjort det hela dagen. Antagligen för att vi brukar ha prov på fredagar. Nu ska vi antagligen gå ut på promenad, skönt med frisk luft! Blev verkligen superseg efter lunchen, så det ska bli skönt! Efter det vet jag inte vad som händer. Få ta det som det kommer!

Efter skolan blir det träffa Josefin en snabbis och fixa en sak. Sedan stan med Nicole och måste sedan tillbaka till sollentuna för att träffa Josefin samt dom som ska med till sälen(?). Måste planera hur det blir. Senast söndag vill jag veta hur det blir, annars skiter jag nog i det. Men nu är det dags att lyssna på läraren.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?