min skolgång

2009-01-22, 12:54:08 / Kategori: Allmänt
Haha oj, här var det folk som inte tyckte om mig? (; Men vet ni vad, tycker ni inte om mig, lägg inte ner eran tid på mig då. Haha, jag måste nog förklara lite för folk varför jag går 1an på gymnasiet nu (även om det inte är eran sak). Eftersom folk inte verkar ha förstått rikigt. 

Jag gick i rudbeck i nästan två år. Åkte till Thailand i mars och blev sjuk där! Väldigt sjuk. Jag var inte i skolan på mer än en månad, och missade grymt mycket och skulle nog inte hinna ikapp med det jag hade missat.. Så jag hoppade av rudbeck, tog en paus (när jag fortfarande inte rikigt var helt frisk). När jag väl blev frisk började jag jobba på dagis, helt underbart. Jag bestämde mig för att börja i en helt ny skola och gå en helt ny inriktning som skulle passa mig bättre. Så nu går jag 1an på Consensum, hälsa och friskvårds gymnasium. Jag trivs med arbetssättet bra som fan och är jävligt glad för att jag beslutade mig för att hoppa av rudbeck. Jag går iallafall skolan till skillnad från många andra. Thats my story!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?