onödig information

2009-01-11, 12:54:34 / Kategori: Allmänt

Inatt somnade jag inte förens vid 06.00 - 06.30 tiden faktiskt, man skulle kunna tänka sig att något som videon under får en att somna, och yes, efter halva programet stängde jag av och somnade. Hann faktiskt gå ner och äta lite spaghetti innan också, kunde ju inte tänka på något annat än mat haha.. För tillfället ligger jag i sängen, nyvaken. Hade gärna velat att N loggar in på msn och skickar bilder från igår, men jäveln är riktigt bakis (det förstår jag haha) och babe, det händer alla (;

Annars idag vet jag inte förutom (och nu kommer jag låta riktigt brudaktig) men jag har brytit två naglar (ena gör riktigt ont faktiskt eftersom jag har brytit den på halva plattan liksom haha..) så ska åka till henne som fixar mina naglar och göra dom hela, och om det är möjligt kortare. Nog om naglar haha.. Annars har jag absolut inga planer, ligga och bara ta det lugnt eftersom jag börjar skolan imorgon. Är inte särskillt taggad måste jag säga men inget jag kan göra åt..





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?