överskattat

2009-01-01, 13:29:20 / Kategori: Allmänt
Igår, haha, vad kan jag säga? Jätte trevligt hos C, men när vi väl kom till platsen vi skulle vara på, herrejävlar, fjortisar hit och dit. Kön var sjukt lång och kallt var det också. Men vi kom in, och det var inte bättre där inne heller. Tolvslaget hade jag glömt bort, när folket står och skriker och hoppar utanför, DÅ förstår jag, justfan tolvslaget. Efter det bestämde sig jag och C för att dra, ingen aning om vad som hände med resten av brudarna men jag och C tog tåget hem. Jag var hemma innan min lillasyster, det är dåligt. Jag har sagt det förut (blandannat när förra nyår var), Det är för överskattat, man planerar nästan för mycket så det blir fel. "Vanliga" helger är mycket roligare än sånt här överskattat, visst jag var sjukt taggad men fan det försvann nästan lika fort som det kom.

Under nästan hela kvällen pratade jag med C i telefon. Även något random som inte ville säga sitt namn, och jag kände igen rösten som fan. Så om du min såkallade drömprins(som han kallade sig?) om du läser det här får du gärna höra av dig och säga vem du är!

Balex

Haha drömprinsen var min käre vän Per-Åke xD



2009-01-01, 18:29:02

amanda

Haha, var nära chocktillstånd där haha



2009-01-01, 18:31:18 URL: http://oblyg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?