schoolie

2009-01-11, 19:59:59 / Kategori: Allmänt
Imorgon börjar skolan igen, jag är faktiskt inte alls taggad. Ibland önskar jag att jag fortfarande gick på Rudbeck med allt folk.. Men somsagt imorgon börjar jag och vet inte vad jag ska ta mig till faktiskt, men det löser sig antar jag.

Planerna imorgon var egentligen att åka till Rudbeck efter att jag slutar skolan för att få tillbaka mitt Toxic-kort från Jereeeez, men han är så smart så han ger det till Nicole ist som ger det till mig. Så får se vad som händer imorgon, lär dock vara helt slut efter första skoldagen, så får se hur mycket man ens orkar göra.

Tidigare idag var jag och fixade min nagel, haha. Yes, det låter vädligt löjligt, men ni aaaaaaaaaanar inte vilken smärta jag hade i mitt lillfinger haha, stackare fingret. Haha..  Lid med mig! (;

PS. Ja, jag kommer börja nämna vissa med hela namnet och inte bara första bokstaven. Men allt beror på vem och situation!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?